۱
 
زشتـــــ کلام :هاشمی معمـــــــار کبیر انقلاب!!!
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۶
Share/Save/Bookmark
 
وبلاگ سرباز سایبری نوشت : معمار کبیر انقلاب لقبی هست که فقط شایسته حضرت امام (ره) می باشد. امامی که توانست انقلاب را به وجود بیاورد ودر این راه از خیلی تعلقات مادی گذشت و به همین دلیل هست که همگان به حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب گویند,ودر همه جا از امام خمینی به عنوان معمار کبیر انقلاب یاد می کنند.

امـــــا در این روز ها اظهار نظر های جالب و خنده داری از بعضی ها می شنویم...

جناب آقای صادق زیبا کلام یا نه همان صادق زشت کلام, استاد دانشگاه تهران می باشند و تاکنون اظهار نظر های عجیب و خنده داری کرده اند ,اظهار نظر هایی که بیشتر به جوک شباهت دارند نه چیز دیگری, مثلا در مورد اسراییل گفته من "اسراییل را به رسمیت می شناسم",و خیلی اظهار نظر های دیگر.

و حالا هم به همت آقا صادق زشت کلام هاشمی معمار کبیر انقلاب شد.این جدیدترین اظهار نظر جالب و خنده دار زشت کلام هست که در جلسه ای در جمع اصلاح طلبان عرض کرد:نخستین اصول دموکراسی انتخابات آزاد است و اینکه چرا هاشمی معمار کبیر انقلاب در انتخابات ۹۲ رد صلاحیت شد به این دلیل است که قانون وجود ندارد.

در واقع ایشون از این اظهار نظر ها و حرف های بی خود و بی اساس خیلی زده اند و این جای تعجب نداشت که روزی از خواب بلند شود و بگوید که هاشمی معمار کبیر انقلاب می باشد.

اما آقای زیبا/زشت کلام این را باید بدانی که این لقب در اندازه ودر خور آقای هاشمی نیست و معمار کبیر انقلاب فقط حضرت امام خمینی(ره) می باشند, زیرا حضرت امام (ره) هستند که بنیان گذار این انقلاب بودند نه آقای هاشمی, نکند تا چند روز دیگر صادق زشت کلام از خواب بیدار میشه و میگه آقای هاشمی بنیان گذار انقلاب هست البته بعید نیست از این افراد خوش خیال.

ودر آخر هم آقای زیبا/ زشت کلام بهتره حاج آقا هاشمی رو یه همچین القابی ندهید چون بنده خدا خودش هم راضی نیست و بهتره ایشون رو همون حاج آقا خاطره خودمون خطاب کنید چون واقعا برازنده ی آن هست.
کد مطلب: 16319
 


 
سرباز سایبری حضرت امام خامنه ای
۱۳۹۳-۰۲-۲۴ ۱۲:۲۹:۴۵
سلام با مطلب شاید اینبار هم اتفاق می افتاد به روزم (807)