۱
 
حاج قاسم یعنی مالک اشتـــــر سپاه علی
سیاسی نوشت
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
Share/Save/Bookmark
 
حاج قاسم یعنی مالک اشتـــــر سپاه علی
وبلاگ یادداشتهای سید محمد عاصمی نوشت :

اگر ماجرای تکان دهنده نامه سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به وزیر دفاع آمریکا شنیده وخوانده باشی شاید از سر همین بهت است که یکی از مقامات بلندپایه ارتش امریکا عاجزانه می‌گوید:

 

 من اگـــــــر او را ببینم ، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چـــــــه می‌ خواهد؟

اینجا داخل ایران اسلامی، آنها که او را می‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او می‌گویند، مردی که برخلاف آنچه امریکایی‌ها می‌گویند، مرموز نیست هر قدر که داخل ایران، او را کم می‌شناسند، خارج از این مرزهای جغرافیایی، قصه‌های حیرت‌آوری از او بر سر زبان‌هاست که با آمیخته‌ای از راست و دروغ، شبحی ترسناک و هول انگیز از او ارائه می‌دهد که گویی همه منافع امریکایی‌ها را در خاورمیانه به خطر انداخته است و جالب آنکه هر قدر آنها او را ترسناک‌تر و هول‌انگیزتر معرفی می‌کنند.

هر قدر او آرام و بی‌سر و صدا می‌رود و می‌آید و کارهایش را انجام می‌دهد، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی در مورد او، یعنی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران خیلی خبرها هست. آنها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسند و همین ترس سرآغاز خبرهای بعدی است، آنها او را تروریست می‌خوانند، بارها و بارها تحریمش می‌کنند، به او اتهام دخالت در امور سایر کشورها را می‌زنند، او را فردی بسیار قدرتمند در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی در خاورمیانه توصیف می‌کنند، او را متهم پرونده ترور رفیق حریری می‌دانند و سرانجام آنکه، آنها در کنگره امریکا، صریحاً و رسماً پیشنهاد ترور او را می‌دهند! شاید تعجبی هم نباشد ، آخر آنها از مبارزه با سردار سرلشگر قاسم سلیمانی و نیروهایش ناتوان شده‌اند، به همین سادگـــــــــــــی ...

اینها، همه که گفتیم، آن هم از قول آنهایی که خارج مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند، تنها یک روی سکه بود؛ روی اشداء علی الکفار سردار قاسم سلیمانی؛ این روی سکه اما، در داخل مرزهای عقیدتی انقلاب اسلامی، او تمام قد سرباز ولایت است. از آن جنس آدم‌هایی که مکلف به تکلیفند و همه حیاتش را از جوانی تاکنون، وقف نهضت حضرت روح الله کرده است. این روی سکه، او، رحماء بینهم است.

سال ۱۳۷۹، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا، او را به تهران فراخواند و مسئولیت سپاه قدس را به او سپرد. مسئولیتی که قاسم سلیمانی را به کابوسی در ذهن امریکایی‌ها بدل ساخت. کابوسی که اگر دستشان برسد، خیلی زود، همچون عماد مغنیه ترورش خواهند کرد. هم چنین رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۸ هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند:

 خود شما هم که آقای سلیمانــــــــــــی باشید در نظر ما شهیدید

شما شهید زنده هستید بله ، شما هم شهیدید شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید

کابوسی که همان قدر که غربی‌ها را می‌ترساند، به جان ما، غروری مقدس می‌ریزد و اینها این روی سکه اوست، روی رحماء بینهم قاسم سلیمانی، فرماندهی با صلابت، با موهایی جوگندمی و بدنی لاغر و صورتی آفتاب سوخته و نگاهی محجوب و آرام. فرماندهی که در میان هم‌ولایتی هایش و در مراسمات و مجالس‌شان، خیلی خاکی و خودمانی حضور دارد. فرماندهی که اگر لباس نظامی تنش نباشد، کسی حدس هم نخواهد زد که او یک فرمانده نظامی است. فرماندهی که در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی، بسیار شناخته شده‌تر از داخل مرزهاست

حاج قاسم یعنی مالک اشتـــــر سپاه علی
حاج قاسم یعنی سید حسن نصرالله ایران
حاج قاسم یعنی عماد مغنیه ،
دعای خیر ملت سربلند و بزرگ ایران اسلامی بدرقه ی راهت سردار

کد مطلب: 18161
 


 
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۲:۴۳:۲۲
انشااله خداحفضش کندوماهم خاک پایش هم دراین دنیا وهم دران دنیاقراردهد...قادرنژادلامردفارس (1408)