پنج استراتژی مهم برای بازاریابی محصولات تولیدی در شرکت های نوپا
سیاسی نوشت
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
Share/Save/Bookmark
 
پنج استراتژی مهم برای بازاریابی محصولات تولیدی در شرکت های نوپا

وبلاگ " بازرگان مدیسه " نوشت:

 

1. بازاریابی تان را برون سپاری کنید

بازاریابی البته عنصری حیاتی از هر کسب و کار موفقی به شمار می رود. در دنیای امروز بخش عمده بازاریابی از طریق آنلاین صورت می گیرد. در دنیای اینترنت مصرف کنندگان اغلب اوقات برای اولین بار با موضوع کسب و کار آشنا می شوند. اما به عنوان یک کسب و کار جدید، شما شاید بودجه کافی برای استخدام یک تیم بازاریابی را نداشته باشید. در حال حاضر گزینه ها و منابع برون سپاری شده زیادی وجود دارند که می توان آن ها را در وبسایت هایی نظیر "Elance" یا "Get a Freelancer" یافت.

در آن جا شما می توانید با استخدام افراد مجرب و حرفه ای، طراح گرافیک، متخصصان ورود داده های اطلاعاتی و غیره، از آن ها بخواهید تا به طراحی یک وبسایت، درآوردن محتوای یک وبلاگ، انتشار خبر یا ارسال ایمیل های بازاریابی بپردازند. شما همچنین می توانید یک سری افراد را جهت راه اندازی کمپین های بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای خود به خدمت بگیرید.

 

2. IT را از بیرون تامین کنید

درست مثل یک تیم یا متخصص بازاریابی، شما نیاز به یک متخصص تمام وقت IT نیز دارید. یک بار دیگر می توانید برای استخدام چنین فردی به منابع بیرونی مراجعه کنید و از افراد حرفه ای و شرکت های برطرف کننده مشکل در این زمینه کمک بگیرید. این نیروها می توانند در مواردی نظیر شبکه کامپیوتری، نرم افزار آنتی ویروس و دیگر جنبه های مرتبط با عملیات IT به شما یاری برسانند. فقط شرکت مشهور و مطمئنی را پیدا کنید که قادر به خدمت رسانی در همه مواقع باشد. به این ترتیب امکان تداوم روند انجام یک سری عملیات های تجاری در صورت بروز یک مشکل جدی در شبکه شما وجود دارد.

 

3. از سیستم کامپیوتری cloud استفاده کنید

Cloud راهی عالی برای ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران و صرفه جویی در وقت بدون اجبار به ارسال ایمیل یا فکس برای سایرین و انتظار کشیدن برای دریافت آن ها به شمار می رود. با ذخیره سازی اسناد و دیگر داده های اطلاعاتی در سیستم cloud، همه با کسب اجازه می توانند به آسانی در صورت لزوم و در هر زمان با استفاده از PC یا گوشی موبایل خود از هر جا، ضمن دسترسی به اسنادشان، به مرور و ویراش آن ها بپردازند.

به این ترتیب ضمن صرفه جویی در زمان و علاوه بر بهبود میزان بهره وری، گزینه ای عالی برای انجام کار تیمی بر روی یک پروژه و ایجاد امکان دسترسی برای همه به فایل ها در یک موقعیت مکانی مناسب به وجود خواهد آمد.

 

4. به سراغ یک سیستم تلفنی مبتنی بر Cloud بروید

یکی از راه های متعدد صرفه جویی در هزینه از همان آغاز، همراه با بهبود بهره وری کلی، رفتن به سراغ یک سیستم تلفنی بر اساس cloud است. بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک اغلب اوقات در ابتدا از سیستم های تلفنی کسب و کار خود غافل می شوند و به سراغ ارزان ترین راه ممکن از نگاه خود می روند.

این یک اشتباه بزرگ است زیرا حتی یک سیستم تلفنی کسب و کار ارزان قیمت و سنتی نیز احتمالا بیشتر از یک سیستم تلفنی مبتنی بر cloud به طور ماهانه برای شما هزینه در پی خواهد داشت. یک سیستم تلفنی دفتری بر اساس cloud نظیر "Switch" یک گزینه عالی است که امکانات گسترده ای به علاوه یک مسئول پذیرش مجازی را عرضه می کند. به این ترتیب شما هیچ نوع تماس تلفنی خاصی را از دست نخواهید داد.

 

5. از نرم افزارهای گوگل و ابزار های تجزیه و تحلیل آن استفاده کنید

شاید به همه برنامه های کاربردی گوگل احتیاج نداشته باشید، اما حتما در آن جا می توانید ابزار های مفید فراوانی، از تقویم گرفته تا ابزارهای ویژه به اشتراک گذاری اسناد تا مدیریت پروژه و غیره را پیدا کنید.

علاوه بر این، Google Analytics می تواند اطلاعات زیادی درباره کسب و کار و دورنمای حضورتان در دنیای اینترنت را ارائه دهد. در ادامه انجام این کار به اصلاح بهتر وبسایت و دیگر محتواها، افزایش ترافیک آن، رشد درآمدها و توسعه پایگاه مشتریانتان کمک خواهد کرد.

 

موفقیت شما آرزوی من است. از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست.

برای اطلاع از به‌روزرسانی‌های بعدی و تا زمان راه اندازی خبرنامه، این پایگاه را در Favoriteهای خود، Bookmark و ذخیره نمایید.

متشکرم.

کد مطلب: 20195